21 Nov 2011

BOLA! BOLA! SEPAK! BOLA!!

mak aih.... lama jgk aku x update...hummm.. malam ni rase nk buat entri psal bola..... sukan sea  2o11 dh smpai penghujung da.... tp aku x kesah sgt pon... sbb aku x ikut sgt...tp pasal bola mmg x leh lepas... sanggup ku harungi ranjau perjalanan ber"JAM" semata2 utk balik umah nk tgk bola nih.... sanggup ku tinggalkan semuanya.. cewahhh... bola punya pasal daaa.....

start pukul 8 aku dh mengadap depan tv plasma flat skrin nih... x saborrrrr.... tekan remote 801... haaa..nadi arena.... fuh2 cepat...tet..tet..tet....


maka bermulalah saat2 yg aku tunggu....fuh bangga tgk org MALAYSIA yg semangat nyanyi lagu NEGARAKU dgn penuh sopan santun (sambil disorak oleh geng2 sebelahh..urrgghhh). tp xpe... malaysia ni bermaruah... xde la nk bt prangai @#$%$%^... heee


maka games bermula... aku x berapa fokus lagi.... tapi sgt2 tekejut 5 minit yg pertama geng lawan dh masuk gol!!!!! ohh no0o0o!!!!

aku terus fokus... bagi semangat.... dah x layan bende lain dh.... cayok2.... TEAM MALAYSIA!!! lawan....dan lwan... sepak, tendang, tanduk, tolak, peluk, terbang!!! semua ada.. huru hara aku...tp x lama pas tu OH ASRA KU.... ko tanduk jgk gol..yeayyy!!!! game tu lanjut sampai minit ke 93...still xde yg leh tmbah gol....

thennnn....masuk je minit ke 100 permainan, aku dh mula sejuk2.... argghhh....MALAYSIA kene kuat!!! serangan makin ganas!!!!

minit ke 120, wisel bunyi...oh no0o!!!! skor still same..... huhu means ade penalti... pakcik aku dh suke... tp jantung aku macam nk luruh..mau x nye..... demi maruah nih....

goal yg pertama, sama2 dapat,, then malaysia dpt, then geng sane dpt, then mlaysia x dpt, geng sne x dpt, lastly, geng sne x dpt n~~~~~ badrol sepak bola mmg cantik... dh bejaya kurnia tepis tapi bola tu dh janji nk masuk jugak...bola tu kate "kalau aku x berjaya masuk dengan cara terbang, biarlah aku golek slow2 masuk... aku rela!!!"

maka gemuruh la!!!!! MALAYSIA JUARA!!!!!


MAKA TERLOMPAT2 LA AKU DAN PAKCIKKU!!!!! YEAYYYY!!!!


ALHAMDULILLAH! ALLAHUAKBAR!!! kita berjaya naikkan maruah kita yg cuba dijatuhkan!!!!!
kpada geng lawan, anda sangat profesional~~~ nice~~ mungkin ni bukan rezki anda... so try next time yea~~~~ daaaaaa

gud nite semua~~~ (lena aku tido mlm nihhh)


   
        

No comments:

Post a Comment