25 Oct 2011

TRAGEDI DEEPAVALI~~

Assalamualaikum... 

hummmm depavali ari ni, korang g mane?? mesti dah ada plan kn??
Aku pon dah ada plan... plan aku nak pegi zoo negara (dekat ampang tu...) masuk free~~ sebab nk jadi volunteer... ramai dh plan dengan society nk pegi 1 bas... semangat punya semangat petang semalam (before deepavali) aku balik umah makcik aku dekat selayang sebab xde kelas.. (umah makcik aku dekat sangat dengan batu caves..adoii)
Tetiba petang tu aku dah rase semacam je.. kepala dah pening.... adehhh...makcik aku bagi panadol soluble..pas minum cam ok je semalam....tapi x leh blah la smalam... aku rasa macam tengah perang dunia ke3 je...seram dowhhh...geng2 yg sambut deepavali ni dah macam tak hingat dunia..pung..pang...bomm..bummm...prankkk....eeee......bummmmmm..... adoyaiiiiiiiii.... mau pekak telinga aku....sampai kul bapa aku pon taktau.... dah ZzZz time tu... then pagi deepavali ni,,,aku nk bangun... dah bukak mata, tapi kepala berat giler...huhu... demam ke ni?? uwwwaaaa...... hancur harapan aku nk pegi zo0~~~~ selsema dan batuk kembali mengundang...huhu... 

sian orang g raya..kiter demam..huhu


tapi aku redha...mungkin ada hikmah disebalik semua ni...huhu.. smoga sakit aku ni dapat menghapuskan dosa2 ku.. (T_T)~~

oklah aku nk sam bung buat assigment..sambil layan lagu free (lagu raya dari umah sebelah..huhuhu)

thanx for reading~~ (^*^)~


No comments:

Post a Comment