24 Oct 2011

PERASAAN DAN FEELING

dua2 sama jer..cuma orang putih paham la kalo aku letak tajuk tu...saja nk cari publisiti..haahaha.. ermm bercakap pasal perasaan ni...aku pon xtau nk bgtau mcm na..perasaan ni mcam2 jenis..kadang2 orang x kan paham perasaan kita sebab perasaan ni subjektif.. tapi kadang2 ada org melenting sbb marahkan orang yang x paham dia..aku nk tny la...korang rasa korang dh btol2 paham diri sendiri?? kalau tak.. banyak2 la blajar ye..sebab dengan kita paham diri kita,,mudah utk kita bt keputusan dan mcm2 penyelesaian..kita jugak mesti jadi matang sikit dari dulu (aku la tu kot)..hahahaa...

tapi kan...susah tau nk paham diri sendiri.... seyes!!! kalo korang paham, mesti korang takkan mengalami stress, tekanan, dan sewaktu dgnnya...stuju x??

ehh melalut la plak aku ni...nk bt entri psal perasaan sbenarnye.. ermm k...korang penah rasa tak tetibe ade sorg mamat/awek ni ttbe je baik ngn korang... layanan tiptop, blanja mkn, teman pegi jalan2..korang mintak tolong semua boleh... korang rasa pelik tak?? mesti macam ada satu perasaan yang korang tak leh halang..kan?? jgn buat2 tak nak ngaku....tambah2 lagi kalau balak/awek tu secret admire korang..wahhhh berbunge la kan time tu.... 

well benda tu normal la cara org nk pikat korang/ nk goda korang...hahaha... tp aku nasihatkan la jgn cepat perasan ngan perasaan korang time tu... jangan menaruh harapan... better if korang tanya balak/awek tu indirectly...at least ada la jawapan yang korang leh assume dari reaksi dorang nanti... aku bukan ape.. kesian tgk orang yang kecewa atas sebab dia perasan...dia ingat balak./awek tu syok kat dia..then bile kene reject depan2 mula la nk emo...marah2 ckp x kenang jasa lah, tak berperikemanusiaan la..macam2 la..padahal dorang yang perasan lebih and letak harapan tinggi kat seseorang tu..kadang2 tuan punya badan x tau pon yang ada orang perasan suka kt dia....hahaha KESIAN!! 
 
ish3..tak baik cakap cam tu...heheh dah la aku tak nak panjang2 nanti tak terbaca plak..heheh...sori la kalau ayat lintang pukang.. aku taip ni separa sedar dah ni.. (z_z)~ZzZz


NiTeZzZz aLLzZz~~~

No comments:

Post a Comment