10 Nov 2011

11..11..11 ada ape??

11.11.11... w0w nice date...(orang cakap bukan aku..tp betul la kan..)

semalam dalam brita cakap org2 kt india smangat wat preparation utk majlis kawen hari ini... o0o0o ye la kan tarikh cantik...tapi aku ase bukan kat india je kat malaysia pon ramai yang wat majlis kawen ari ni.. betul x?? aku ase betul laa.....tau x nape?? sebab mase skolah dulu mmg aku target nk kwen pakai date ni..hehehe (gatai no0o).. tapi apekan daya kita hanya rancang Allah yg tentukan... mungkin jodoh x smpai lagi..heheheh...k dah2.. melalut lak..


haaa....tak kurang jugak ade yang jadikan tarikh ni utk dorg mulakan sesuatu yg baru, tarikh nk couple la... macam2 lagi laa...hehehe

humm...aku ade jumpa statement ckp cmni: 

  "11/11/11- a date that u cant ever get again.. so make it memorable.."

kalo korang tanya aku... ape yg memorable nye tarikh ni, meh aku nk citer...

pagi td aku bukak fb aku...wo0oooaahhh... byknye post kat wall... ade yg post sanah helwah, HB, selamat hari lahir, happy bezday n etc la.... owhhhh..hhehehe bezday aku upenye...hahahah..(buat2 xtau konon..cisss..)

orang hepi sgt wish kat aku sbb lahir pd tarikh ni..tapi hakikatnye..aku bukan la x bangge aku lahir time ni...tapi ada lagi org yang layak utk di celebrate which is my mom laa....

so aku nk wish thanks so0 much kat my mum yg lahirkan aku dan adik aku pada tarikh yg sangat keramat ini... we LOVE u MOM.... smoga aku dan family aku bahagia forever... dan sentiasa diberkati Allah selalu.... mak, abah, adik2.. I LOVE U ALL~~~~~

No comments:

Post a Comment