19 Oct 2011

SAYANGKU PADA WANITA

WANITA-WANITA SEKALIAN,
korang mesti suka pakai high heels kan?? (macam gambar atas ni)
nampak cantik, bergaya, feminin, semua ade la....
tp hakikatnya korang sedar x korang sedang mempertaruhkan masa depan korang??
ok, biar aku terangkan....

1. lumrah kita manusia dah Allah bg elok je bleh jalan normal, nape nk jalan jengkek2?? kalo kne kejar ngn anjing sempat x nk lari?? nk tanggal kasut?? sempat ke? kalo bertali2 smpai ke lutut high heel tu...hahaha

2. korang x rasa sakit pinggang ke lepas pakai high heel ni?? "eh x sakit lah...cantik ape.." ok fine kalo x sakit skrang, korang tunggu la tua2 nnt, sakit sendi la, osteoporosis la, mcm2 lagi...nk ke?

3. sape xnk kawen angkt tgn?? ha,, mane ade yg angkat tgn...semua nk kwen.. dh kwen sape xnk anak?? ha,,skali lg mane ade yg angkat tgn...means korang mmg nk idup mcm org lain, ade family, tp nape nk rosakkan kebahagian korg hanya dengan benda remeh ni?? paham x?? ok aku simple kan..high heels ni ada potensi bg korg mandul tau x?? xcaya?? google sendiri maa...

4. last dari aku, korang tau x hukum dlm Islam...?? islam melarang kita menarik perhatian lelaki bukan muhrim..korang mesti ckp, ala xkan benda kat kaki pon nk tarik perhatian?? ha, meh sni aku cite.. dlm islam perempuan ni dilarang pakai kasut bunyi2 sbb bleh tarik perhatian laki,tambah dosa lagi.. korg agak2 la kn,, kasut high heels ni bunyi x?? "ade je yg x bunyi".. ok.. kalo x bunyi pon, korang rasa ade beza x pakai high heel ngn kasut biasa?? cara jalan pon lain kn?? bahagian2 yg x sepatutnya di tunjuk, dh tertunjukkan...paham2 laa.. so tambah lagi dosa... dosa2 lain pon xtertanggung nk tambah dosa pasal benda yg remeh ni....hmm...
scary x?? eeuuwww...
well thats all dari aku... hope korang pk la baik2... kalo ade yg aku tersalah, sorry yo0..aku nk share utk kebaikan bersama~~~

-sekian-

No comments:

Post a Comment